17,217 +17712 -495
Kudos
#4168 (Top 1.3042%)
| Kudos/dag | 4.39 |
| Kudos/reaguursel | 38.26 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 2638 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -46 |
17,217 +17712 -495
Kudos
#4168 (Top 1.3042%)
| Kudos/dag | 4.39 |
| Kudos/reaguursel | 38.26 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 2638 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -46 |
450
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.11 |
| Topreaguursels | 6 |
| Woorden per reaguursel | 20.7 |
| Reacties per reaguursel | 0.71 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 8 |
| Aantal x weggejorist | 16 |
| Geregistreerd op | 04-10-2015 |
| Eerste reactie op | 04-10-2015 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
-1 kudos 2026-06-18 11:20:43 door --Geurkaars-- op Daar komt het telefoontje, gezakt of geslaagd?!!
Alles voor de likjes!
9 kudos 2026-06-18 10:12:22 door GeertProbleemwijk op Daar komt het telefoontje, gezakt of geslaagd?!!
Dit is nep.
4 kudos 2026-06-11 08:29:50 door Dr. Klatergoud op Knicksfan mept agent neer
Je wil het niet goedpraten en het eerste wat je doet is het goedpraten
0 kudos 2026-06-11 08:27:45 door Pipo der Clown op Knicksfan mept agent neer
Ga je het nou goedpraten?
2 kudos 2026-06-11 08:12:23 door Dizsaidup op Knicksfan mept agent neer
Gewoon luisteren verdomme!
-10 kudos 2026-06-08 16:00:11 door altijd-guus op Paardelul heeft geen geduld
@Nummer 14 speciaal | 08-06-26 | 17:45:
Gedaan! En nu? Mevrouw hoort uiterst rechts te houden en bijvoorkeur in de berm te lopen met de paardjes en autolulhannes had gewoon wat rustiger aan kunnen doen. Nogmaals, allebei niet helemaal zo als het hoort, maar er gebeurt verder toch niets?
8 kudos 2026-06-08 15:45:57 door Nummer 14 speciaal op Paardelul heeft geen geduld
@altijd-guus | 08-06-26 | 17:14: kijk het filmpje nog eens goed en overdenk je reactie dan nog eens een keer.
-9 kudos 2026-06-08 15:26:55 door Vulva op Paardelul heeft geen geduld
Veldwachter hebben we die? Bromsnor van Swiebertje misschien. Voor de rest ben ik het grondig met je eens.
-35 kudos 2026-06-08 15:14:22 door altijd-guus op Paardelul heeft geen geduld
Mee eens, maar paardenmevrouw loopt midden op de weg, maar hoort eigenlijk met die beesten in de berm te lopen...dus allebei maken ze een fout en laten we nou niet doen alsof hier iemand echt zwaar over de schreef gaat....
-27 kudos 2026-06-08 14:54:34 door Bertie Wooster op Paardelul heeft geen geduld
Het is niet netjes wat er gebeurt. Dat kan met opzet zijn of gewoon een momentje wat minder scherp. Hij staat even voor lul op Dumpert. Hopelijk leert hij zijn lesje, maar wat mij betreft kan de veldwachter zich met andere dingen bezig gaan houden.
-4 kudos 2026-06-08 13:47:56 door threeheadedmonkey op President Trump is boos.
@Waarschijnlijk | 08-06-26 | 10:37: Inderdaad, precies hetzelfde. Daarom is een normale discussie niet meer mogelijk. Gebeurt hier helaas ook steeds vaker.
-21 kudos 2026-06-08 08:37:53 door Waarschijnlijk op President Trump is boos.
Maar wat doet zij dan?
8 kudos 2026-06-05 10:55:24 door Zijkweif op Hindernisbaas
Ja, nou wil je niet flexen, maar dan ga je stiekem toch lopen flexen. Niet echt flex dit.
0 kudos 2026-06-05 07:07:12 door eerstwaterdanpasta op Rechtbanktolk kan geen Engels naar Nederlands vertalen en weet niet wie Chris Jude is
Het is een tolk die door Luneto zelf is meegenomen, dus niet eentje die door de rechtbank is aangesteld. ik betwijfel of dit wel een beëdigde tolk is.
5 kudos 2026-06-02 15:01:23 door RudiVonKrankenhaus op Het was een geweldige dag
dat zou wel geniaal zijn
3 kudos 2026-06-02 14:59:54 door skoennie op Het was een geweldige dag
dikke prima toch?
5 kudos 2026-06-02 14:19:17 door Boompjesplanter op Het was een geweldige dag
PR stunt van Tata om in goed daglicht te komen omdat ze een morele keuze maken.
17 kudos 2026-06-02 13:35:25 door GebuktIsSomsGenomen op Het was een geweldige dag
klinkt aannemelijk en ik vind het ergens wel hilarisch.
2 kudos 2026-05-29 11:53:30 door altijd-guus op De New Glenn-raket van Blue Origin ontploft
Als je nou eerst eens gaat uitzoeken waarom jij geen plastic rietje meer mag en je dopje vast zit, dan zou je niet van domme reaguursels hoeven te schrijven..,
de reden dat die rietjes van karton zijn en die dopjes vast zitten, is omdat totale randdebielen als jij, niet in staat zijn gebleken om die zooi gewoon in de afvalbak te gooien. Je huis isoleer je omdat het comfortabel is. Die stinkdiesel van verneukt de leefomgeving van een ander....Die panelen en warmtepomp heb je toch echt geheel zelf aangeschaft, omdat je dat blijkbaar wilde en je waarschijnlijk dacht dat lekker goedkoop eindeloos kon blijven salderen, niemand die je dat verplicht heeft overigens, dat was echt je eigen keuze, maar ach wat kan jou het allemaal aan je reet roesten....de wereld van graaf tell draait enkel om graaf tell.....
0 kudos 2026-05-29 10:02:23 door Het Vragevuur op De New Glenn-raket van Blue Origin ontploft
Godverdomme, wat heb je het lastig, hè?
Dit is één explosie. Maar we gooien honderden miljoenen laders weg per jaar.
Jankerd.
-5 kudos 2026-05-29 08:51:07 door NatteKiwi op De New Glenn-raket van Blue Origin ontploft
En dan is er ook nog een scheet-tax ingevoerd voor mannen boven de 35 jaar. Het moet niet gekker worden.
0 kudos 2026-05-13 08:28:36 door PinkFloydd op Vriendelijke voorbijgangers hebben dorst
@Murgh | 12-05-26 | 14:35: Bron? Anders heb je dat heel leuk bedacht.
5 kudos 2026-05-12 12:35:24 door Murgh op Vriendelijke voorbijgangers hebben dorst
@PinkFloydd | 12-05-26 | 12:24: Dat kan omdat mensen steeds minder vaak aangifte doen, omdat ze (het gevoel hebben) toch niet geholpen (te) worden.
-11 kudos 2026-05-12 10:24:18 door PinkFloydd op Vriendelijke voorbijgangers hebben dorst
@ikvindhelemaalmooi | 12-05-26 | 11:10: Die cijfers dalen al sinds 2002 misdrijven per 1000 inwoners (bron cbs) hoe kan dat? Ik stel gewoon kritische vragen he, daar moet je niet boos om worden.
14 kudos 2026-05-12 09:11:16 door Rochus79 op Vriendelijke voorbijgangers hebben dorst
@PinkFloydd | 12-05-26 | 11:06: O nee, dan is het goed. Met je zielig whatsaboutisme.
32 kudos 2026-05-12 09:10:50 door ikvindhelemaalmooi op Vriendelijke voorbijgangers hebben dorst
@PinkFloydd | 12-05-26 | 11:06: Altijd heb je weer zo'n lamzak die weer wijst naar Nederlanders die dit ook doen. Die dieven moeten we natuurlijk ook ophangen aan de hoogste boom. Feit is gewoon dat dit soort ratten oververtegenwoordigd zijn in de misdaadcijfers. Als er al genoeg Nederlanders zijn die losse handjes hebben, dan hoeven we daar niet nog eens bootladingen vol van dit soort parels bij te krijgen elke week. Door jaren wegkijken zitten we nu juist in deze problemen.
38 kudos 2026-05-12 09:10:27 door Lucifer op Vriendelijke voorbijgangers hebben dorst
Nou PinkFloydd, we hebben er zelf al genoeg, je moet er dus niet nog meer van binnen halen.
-63 kudos 2026-05-12 09:06:19 door PinkFloydd op Vriendelijke voorbijgangers hebben dorst
Genoeg Nederlanders die ook losse handjes hebben, wat moeten we daar dan mee doen?
4 kudos 2026-04-23 09:16:32 door kcikno op Herres in Loosdrecht
@silver Die waren al even 'verjaagd' en 'geassimileerd' door Bantu volkeren.
-12 kudos 2026-04-23 07:47:35 door SpaceVogel op Herres in Loosdrecht
Gast? niet in mijn huis hoor ik al ... er zijn namen voor mensen die niet tegen buitenlanders kunnen.
-12 kudos 2026-04-23 07:45:40 door SilverSpoonCoonH0 op Herres in Loosdrecht
Zo zullen de oorspronkelijke Afrikanen zich waarschijnlijik ook voelen in Zuid-Afrika.
8 kudos 2026-04-23 07:28:08 door Waarschijnlijk op Herres in Loosdrecht
Nog erger...
15 kudos 2026-04-07 11:47:49 door Lekker Bezig op Gruwelijk harde bakfiets crash
Wat denk je van totaal niets kunnen zien door die troep bovenop die doos?
-1 kudos 2026-04-01 19:36:16 door DiePanzerVorwaerts3 op Feestje met de politie
Stel je niet zo aan joh.
0 kudos 2026-04-01 14:51:47 door Fuzzywuzzy op Feestje met de politie
* dan
12 kudos 2026-04-01 12:40:05 door Harrydeasohulpsint op Feestje met de politie
jawel en dat laatste. helaas maar waar.
-1 kudos 2026-03-24 16:39:34 door Risingson op Pakketdief jat verjaardagscadeau 2 jarig meisje
Vrouw? Hond!
0 kudos 2026-03-24 14:15:48 door NatteKiwi op Pakketdief jat verjaardagscadeau 2 jarig meisje
Dood gevonden in het bos?
6 kudos 2026-03-24 14:09:38 door Superior-bastard op Pakketdief jat verjaardagscadeau 2 jarig meisje
Die hoer wordt zeker herkend.
-1 kudos 2026-03-24 14:00:50 door Loosecanon op School laptop gaat in de fik
Hoe weet jouw kip dat ik een ei leg?
3 kudos 2026-03-19 07:50:27 door Kontaanmenaatie op Bestelbus rost m ertussen en doet daarna een braketest
@alexwitteveen | 18-03-26 | 21:24: Op 1:01 V-232-FJ Alsjeblieft
11 kudos 2026-03-18 20:24:59 door alexwitteveen op Bestelbus rost m ertussen en doet daarna een braketest
Mee eens, maak deze idioten bekend
33 kudos 2026-03-18 20:09:36 door standjehopeloos op Bestelbus rost m ertussen en doet daarna een braketest
@moetdithierookal | 18-03-26 | 21:01: Weer zo een schijt.... Nou ja laten we zeggen bingo!!!!!!!!!
26 kudos 2026-03-18 20:01:31 door moetdithierookal op Bestelbus rost m ertussen en doet daarna een braketest
Behalve dan even op 0:43
15 kudos 2026-03-18 19:00:05 door SuqMadiq op Tokkiemevrouw is uit hotel gezet en BOOS
Verder is dat in 2026 compleet standaard, ik heb in talloze hotels gezeten de afgelopen jaren en nergens mag je binnen nog roken.
4 kudos 2026-03-18 13:31:08 door Obesitaart op Duurt lang duurt lang..
Beetje afstand kan helpen met de situatie overzien
0 kudos 2026-03-12 08:52:16 door Ibizaking op Jochem Westhoff van Pow krijgt een klap van stoere kerel
-weggejorist-
0 kudos 2026-03-06 04:48:06 door DwarsLezer op Vandaag hebben we: haast
@Lucky Suky | 05-03-26 | 14:38: en sterker nog: hardrijden in combinatie met bumperkleven en rechts inhalen een artikel 5 (invordering rijbewijs) waardig is bij heterdaad?
1 kudos 2026-03-05 13:38:55 door Lucky Suky op Vandaag hebben we: haast
En wist jij dat hardrijden gevaarlijker is dan 'onnodig' linksrijden?
2 kudos 2026-03-05 10:05:30 door Fogol op Vandaag hebben we: haast
Ja, maar daar is verder geen sprake van want hij haalt gewoon die Mercedes in (en het lijkt erop alsof die sneller begint te rijden). Maar je ziet dus zo'n mongool bumperkleven, over gesloten lijnen rijden en brakechecken en probeert dat dan te relativeren?