DumpStats voor Graaf Tell

17,217 +17712 -495

Kudos

#4168 (Top 1.3042%)

Kudos/dag 4.39
Kudos/reaguursel 38.26
Meeste kudos op 1 reaguursel 2638
Minste kudos op 1 reaguursel -46

450

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.11
Topreaguursels 6
Woorden per reaguursel 20.7
Reacties per reaguursel 0.71
Meeste reaguursels op 1 dag 8
Aantal x weggejorist 16
Geregistreerd op 04-10-2015
Eerste reactie op 04-10-2015

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

-10 kudos 2026-06-08 16:00:11 door altijd-guus op Paardelul heeft geen geduld
@Nummer 14 speciaal | 08-06-26 | 17:45:
Gedaan! En nu? Mevrouw hoort uiterst rechts te houden en bijvoorkeur in de berm te lopen met de paardjes en autolulhannes had gewoon wat rustiger aan kunnen doen. Nogmaals, allebei niet helemaal zo als het hoort, maar er gebeurt verder toch niets?

-9 kudos 2026-06-08 15:26:55 door Vulva op Paardelul heeft geen geduld
Veldwachter hebben we die? Bromsnor van Swiebertje misschien. Voor de rest ben ik het grondig met je eens.

-35 kudos 2026-06-08 15:14:22 door altijd-guus op Paardelul heeft geen geduld
Mee eens, maar paardenmevrouw loopt midden op de weg, maar hoort eigenlijk met die beesten in de berm te lopen...dus allebei maken ze een fout en laten we nou niet doen alsof hier iemand echt zwaar over de schreef gaat....

-27 kudos 2026-06-08 14:54:34 door Bertie Wooster op Paardelul heeft geen geduld
Het is niet netjes wat er gebeurt. Dat kan met opzet zijn of gewoon een momentje wat minder scherp. Hij staat even voor lul op Dumpert. Hopelijk leert hij zijn lesje, maar wat mij betreft kan de veldwachter zich met andere dingen bezig gaan houden.

-4 kudos 2026-06-08 13:47:56 door threeheadedmonkey op President Trump is boos.
@Waarschijnlijk | 08-06-26 | 10:37: Inderdaad, precies hetzelfde. Daarom is een normale discussie niet meer mogelijk. Gebeurt hier helaas ook steeds vaker.

8 kudos 2026-06-05 10:55:24 door Zijkweif op Hindernisbaas
Ja, nou wil je niet flexen, maar dan ga je stiekem toch lopen flexen. Niet echt flex dit.

2 kudos 2026-05-29 11:53:30 door altijd-guus op De New Glenn-raket van Blue Origin ontploft
Als je nou eerst eens gaat uitzoeken waarom jij geen plastic rietje meer mag en je dopje vast zit, dan zou je niet van domme reaguursels hoeven te schrijven..,
de reden dat die rietjes van karton zijn en die dopjes vast zitten, is omdat totale randdebielen als jij, niet in staat zijn gebleken om die zooi gewoon in de afvalbak te gooien. Je huis isoleer je omdat het comfortabel is. Die stinkdiesel van verneukt de leefomgeving van een ander....Die panelen en warmtepomp heb je toch echt geheel zelf aangeschaft, omdat je dat blijkbaar wilde en je waarschijnlijk dacht dat lekker goedkoop eindeloos kon blijven salderen, niemand die je dat verplicht heeft overigens, dat was echt je eigen keuze, maar ach wat kan jou het allemaal aan je reet roesten....de wereld van graaf tell draait enkel om graaf tell.....

5 kudos 2026-05-12 12:35:24 door Murgh op Vriendelijke voorbijgangers hebben dorst
@PinkFloydd | 12-05-26 | 12:24: Dat kan omdat mensen steeds minder vaak aangifte doen, omdat ze (het gevoel hebben) toch niet geholpen (te) worden.

-11 kudos 2026-05-12 10:24:18 door PinkFloydd op Vriendelijke voorbijgangers hebben dorst
@ikvindhelemaalmooi | 12-05-26 | 11:10: Die cijfers dalen al sinds 2002 misdrijven per 1000 inwoners (bron cbs) hoe kan dat? Ik stel gewoon kritische vragen he, daar moet je niet boos om worden.

32 kudos 2026-05-12 09:10:50 door ikvindhelemaalmooi op Vriendelijke voorbijgangers hebben dorst
@PinkFloydd | 12-05-26 | 11:06: Altijd heb je weer zo'n lamzak die weer wijst naar Nederlanders die dit ook doen. Die dieven moeten we natuurlijk ook ophangen aan de hoogste boom. Feit is gewoon dat dit soort ratten oververtegenwoordigd zijn in de misdaadcijfers. Als er al genoeg Nederlanders zijn die losse handjes hebben, dan hoeven we daar niet nog eens bootladingen vol van dit soort parels bij te krijgen elke week. Door jaren wegkijken zitten we nu juist in deze problemen.

4 kudos 2026-04-23 09:16:32 door kcikno op Herres in Loosdrecht
@silver Die waren al even 'verjaagd' en 'geassimileerd' door Bantu volkeren.

-12 kudos 2026-04-23 07:47:35 door SpaceVogel op Herres in Loosdrecht
Gast? niet in mijn huis hoor ik al ... er zijn namen voor mensen die niet tegen buitenlanders kunnen.

0 kudos 2026-03-06 04:48:06 door DwarsLezer op Vandaag hebben we: haast
@Lucky Suky | 05-03-26 | 14:38: en sterker nog: hardrijden in combinatie met bumperkleven en rechts inhalen een artikel 5 (invordering rijbewijs) waardig is bij heterdaad?

2 kudos 2026-03-05 10:05:30 door Fogol op Vandaag hebben we: haast
Ja, maar daar is verder geen sprake van want hij haalt gewoon die Mercedes in (en het lijkt erop alsof die sneller begint te rijden). Maar je ziet dus zo'n mongool bumperkleven, over gesloten lijnen rijden en brakechecken en probeert dat dan te relativeren?